ClubEnsayos.com - Ensayos de Calidad, Tareas y Monografias
Buscar

Ejercicios Tarea 1 Microeconomía 1

Clara Romero SantiagoTarea5 de Diciembre de 2022

627 Palabras (3 Páginas)180 Visitas

Página 1 de 3

MICROECONOMÍA I: EJERCICOS A ENTREGAR

                                                                        Nombre: Clara Romero

                                                                        NIU: 1597651

                                                                        Grupo: 2

LISTA PROBLEMAS 0: EJERCICO 1 y 2

  1. Dibuixar les rectes amb equació y x = +  10 4 i y x = −  8 2 (Pista: per dibuixar una recta només necessitem identificar dos punts pels qual passi la recta; el més ràpid és veure quin valor de y ha d’acompanyar a x = 0 i quin valor de x ha d’acompanyar a y = 0).

[pic 1]

[pic 2]

[pic 3]

Recta color verd: y=10+4x

Taula Valor:

Y

X

10

0

14

1

Recta color blau: y=8-2x

Y

X

8

0

6

1

  1. Especificar i dibuixar l’equació de la recta que passa pel punt (x0, y0) = (2, 4) i té pendent –3. Repetir si (x0, y0) = (1, 8) i el pendent és +3.

(x0, y0) = (2, 4) i té pendent –3

LISTA PROBLEMAS 1: EJERCICIO 1

1. Per a cada un dels següents individus, construeix un mapa de corbes d’indiferència que representi els seus gustos tal com els descriuen les afirmacions fetes:

a) L’Arnau no menja formatge ni pernil per sí sols, però li agraden molt els entrepans de pernil i formatge.

 b) A la Berta li agrada la cervesa, però tant li fa que sigui Moritz o Estrella Damm.

c) La Clàudia mai no menja torrades soles ni melmelada a cullerades, però li encanten les torrades amb exactament dues cullerades de melmelada. Si li sobra melmelada o pa, llença la part sobrera ja que no és obligatori de consumir cap dels dos béns.

d) A en David li agrada el refresc de llimona, i tant li és que aquest vingui en llaunes de 33 cl o en ampolles de 2 litres.

 e) A l’Èric li encanta el cafè, mentre que el té ni li agrada ni li desagrada.

f) A la Fàtima, li agraden les joguines(x1), però li desagraden les vacunes. Analitzeu aquest apartat sota dos supòsits. Cas 1: La vacunació és obligatòria (x2 = vacunes que estàs obligat a fer-te posar). Cas 2: La Fàtima podria triar no vacunar-se (x2 = vacunes que tens al teu abast).

g) Al Ramon va a un restaurant japonès d’aquells que pots demanar tant com vulguis pel mateix però estàs obligat a acabar-te el menjar. A ell li agrada menjar maquis (x1) i nigiris (x2), però quan ja ha menjat 10 maquis i 12 nigiris, ja no en vol més: està plenament satisfet. Suposem que quan descrivim la cistella de consum (x1, x2), es tracta de consum final (l’obligaran a menjar-se la quantitat que és excessiva).

...

Descargar como (para miembros actualizados) txt (3 Kb) pdf (250 Kb) docx (159 Kb)
Leer 2 páginas más »
Disponible sólo en Clubensayos.com