RESUMEN PEDAGOGIA ESCOLAR
estanocheesmiia19 de Marzo de 2014
355 Palabras (2 Páginas)293 Visitas
EL SISTEMA EDUCATIU
Al 2004 va guanyar el PSOE (atemptats que deien que era ETA, però es va parlar d’Al-Qaeda)
Hi havia la LOCE (=LOMCE però no tan evolucionada), va estar aprovada al 2003 i al 2005 el PSOE la va derrocar. LOMCE= Llei Orgànica de la Millora de la Qualitat Educativa.
LOECE: Ley Organica del Estatuto de las Calidades Escolares (dretes). Amb això apareixen les AMPES.
1895 LODE: Llei Orgànica del Dret de l’Educació. Es regulen els concerts educatius (escoles concertades). Tenen una part de recursos pròpis + diners que l’Estat para. Podien filtrar el tipus d’alumnes que volien.
LOGSE: es poda d’acord amb Europa de que l’educació obligatòria és del 6 als 16 anys. Entra l’anglès, música i educació física (especialització). Partia de l’ensenyament comprensiu: curriculum comprensiu. Els professors es van haver d’adaptar a un nou alumnat (fins 16 anys)
LOCE 2003 PP: Ley Orgánica de la Calidad de Educación. Classifiquen A (els millors, B…
2004 PSOE recupera LOGSE
2006 LOE: fan educació per la ciutadania
2013 LOMCE:
Atac a la inversió lingüística (català assignatura optativa)
Contingut d’assignatures troncals (música, plàstica assignatures optatives)
Prales estatals 3r, 6è, 14/3
diagnosi: indicadors de rics
pronòstic:
objectiu: donarli més xarxa social, més relacions, suport
accions: que podem fer x millorar la situacio de la persona
xarxa: amb quin professional parlariem, on aniriem
—
iaia
la pensió baixa, els fills en situació d’atur, la néta de 15 anys visquen a casa seu, poca ajuda per part dels membres de casa, mal ambient familiar. Tot això li afecta a la salut.
econòmic, laboral (per part dels fills en estat d’atur), social-relacional (referent a les relacions de la xarxa familiar), socio-sanitari (tot en conjunt li provoca un gran cansament i malestar a l’àvia)
objectius: 1) millorar la seva economia, 2)bon ambient familiar, 3)millorar el seu estat d’ànim tans psicològic com físic.
accions: 1)donar-li un suport econòmic major, ja que la pensió de 400 euros no és suficient per mantenir a tota la familia. també orientar als fills per a ajudar-los a trobar un treball. 2)Donar-los més xarxa familiar per a poder conviure millor. 3)Concienciar als fills de la situació de l’avia perquè l’ajudin.
xarxa: 1)orientador laboral per els fills sense feina. 2)
...